1 april 2010

April april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill! Ååh idag är det 1 april och man får lura vem man vill. Visst jag kanske inte är den bästa på att luras men det är väll ändå värt ett försök? Idag har vi ju haft tema dag som jag sa (men bilder kommer sen) och våran klass vann! Fast det var ju ganska självklart eftersom det typ bara var våran klass som var utklädd. Men jaja det är tanken som räknas! Sen åkte jag in till stan med Katarina, Linda och Ebba och i alvik så träffade vi Sofie och Annie på tunnelbanan så vi hade sällskap med dom in till stan. Super MYS! Inne i stan så köpte jag typ två blusar och ett blus linne, kan lägga upp bilder på det sen. Sen mötte jag upp mamma och så åkte vi från stan till abramsberg för att senare möta upp pappa som hade bilen som skulle skjutsa oss till restaurangen som vi och några familjer skulle äta på.
Ha det så bra. Nu ska jag gå ut och fira mitt påsklov!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vill se blusarna!!!!!! :D

2010-04-02 @ 08:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0