2010-04-06

Efter att ha ätit en mysig frukost med Becca så åkte jag till brommaplan för att möta upp Annie o Sofie. Annie skulle nämligen operera sin tå! Så vi gick in där vid närakuten och väntade på Annies tur. När det äntligen var hennes tur så la hon sig på båren och hälsade på läkaren och så, sen kom det in en sjuksköterska och sen två till läkare som höll på att utbilda sig plus att jag och Sofie var där. Fullt hus! Och sen fick vi reda på att det var dom här lärarstudenterna som skulle operera och dom var inte alls bra! Dom bedövade fel osv... Men Annie var jätte duktig och stod ut! Sen när operationen äntligen var klar så åkte jag hem till Becca en lite stund. Men nu ska jag städa lite på mitt rum och sen får jag fin besök av Annie o Sofie som ska sova hos mig ikväll! MYSPYS!!!
Puss på er!


Annie på närakuten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0