2010-04-18

ååå jag ska aldrig mer åka tunnelbanan själv.... Kvällen igår började super mysigt med att jag, Annie, Sofie, Alice och Katarina (som aldrig kom iväg igår) åt middag hemma hos Annie, vi åt thai och det var super mumsigt! Sen så drog dom med mig till en 93 som hette Filip Norman som hade någon fest vid ängby plan... Men det var inte så kul så då drog jag hem och möte alla sköna bromma-bor istället! Sen slutade kvällen hemma i min säg när jag kollade på någon jätte konstig film.. Men jaja längtar som fan till nästa helg i alla fall!
puss!


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Hejsan! Tack så himla mycket :)

2010-04-18 @ 13:47:24
URL: http://eemmalatific.blogg.se/
Postat av: Prao

Living for the weekend :)

2010-04-18 @ 20:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0