Torsdag

Denna dag: jag och Olivia vaknade upp vid 10 tiden i morse, vi var tvungna att ställa klockan... Sen gick vi upp och åt en mysig frukost. Efter att Olivia hade fått vänta på mig när jag duschade, sminkade mig och målade naglarna så åkte vi in till stan på en solglasögonjakt, jag måste måste måste verkligen ha ett par solglasögon!!! (nu när solen tittar fram till och med) Men otur i turen(eller om det heter tur i oturen, aja) så hittade jag inga solglasögon men en väldigt fin sjal. Sen bar det iväg till t-centralen för att Olivia skulle hinna med sitt tåg, men vi hann som tur var! Sen var det hem gång och nu pluggar jag. Vem fan pluggar på ett lov?! Men när jag var sjuk så missade jag faktiskt jätte mycket så jag måste ta igen en hel del...
Kan lägga upp lite bilder sen men nu måste jag gå.
Puuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0