Dagens tabbe!

jag var på väg hem till linda en liten stund innan jag och linda skulle hem till katta och titta på sex and the city. så skulle jag skoja lite med linda men det slutade med att jag halkade till och satte min fot i e snödriva som inte hade något slut, så jag for ner med hela benet och låg som en hel handikappad kärring! hahah men det var bara den ena grejen för sen när jag hade lyckats komma upp ur hålet så började linda skratta hel hysteriskt och när jag tittade bak så såg jag att hela mina byxor hade spruckit från rumpan ända ner till knät.. herregud det var så jävla sjukt!!!

Kommentarer
Postat av: Becca

Hahahaha du är sämst lilla du<3

2010-12-21 @ 16:10:59
Postat av: Anonym

jäääävlar! hahaaa

2010-12-22 @ 10:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0