2010-02-22

Denna dag... vilket trauma! Först gick jag upp en iskall morgon, 20 minus! :S Så jag ställe mig med täcket framför brasan som pappa hade gjort. MYS! Efter att har värmt mig lite gick jag ner och åt en frukost. Det är ju bra att få en bra start på morgonen när man ska börja sin första dag på ett café ;) (prao). Efter att ha gjort mig i ordning så gick jag till tolvan och möte Amelia på tolvan, trevligt! I Alvik så fick jag reda på att tunnelbanan inte gick, eller den gick fast den började gå först vid Fridhemsplan men som tur var så fick jag skjuts av en kompis som skulle in mot stan :)
På praoen så var det jätte kul! Jag fick baka chokladbollar, sköta kassan, diska, hjälpa kunder och laga mat ect... Men såklart så har varje dag en tabbe. Jag skulle servera en hälsotallrik till en kund och när jag var på väg upp för trappan så hände det som inte fick hända, jag snubblade ner för hela trappan med tallriken över mig så att jag fick mat över hela kläderna... Men jaja Josefine (min praoledare) hon bara skrattade och började göra en ny så var det inget mer med det som tur var! Sen kom min lilla söta kusin förbi och vi tog oss hemåt men tunnelbanan som stannade vid Kristineberg så jag och Smilla fick gå en liten sväng till Alvik för senare ta oss till högland.
Ses snart!
Pussar

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haaahaaa, gumman!!!! fy vad jobbigt! men vad skönt att det gick bra och att hon inte blev arg! vart praoar du??

2010-02-22 @ 19:34:29
Postat av: ebba o linda <3 <3 <3 :D

hahaha! <3

2010-02-22 @ 19:58:27
Postat av: Anonym

/carr

2010-02-22 @ 20:29:23
Postat av: Annie

cafe chokladbollen på st:eriksplan :) <3

2010-02-22 @ 20:29:23
URL: http://anniewesterholm.blogg.se/
Postat av: Alice

Du är allt för klantig gumman. Jag skulle gärna komma förbi om jag inte varit sjuk! Jag mår piss och har knappt ork att ta mig till toaletten :( Hehe.

Mår du bra? :)

2010-02-22 @ 22:04:34
URL: http://eliziaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0