Lördag!

Nu är det lödag kväll och jag är på väg ut! tänkte bara berätta lite om veckan... i måndags så började min prao, första veckan. det gicka bra, jag praoade på drottninggatan i en butik som heter surprise. måste säga att det var en väldigt trevlig butik. kolla gärna in och köpt något fint! och så rullade det på fram tills igår när jag fylle 15 ÅR!!! vilken var en stor händelse. nu blir jag straff myndigt, cykla utan hjälm, moppe time, och sist men inte mins.... BYXMYNDIG!!!!! whooo!
Nu på lördag kvällen ska jag hem till ebba och sen blir det bara ut och festa!!!!
jag har på mig en oversize line från hm, ett par svarta jeans legging fråna gina tricot och en kavaj från surprise :) och sen massa smycken såklart.

Ha en trevlig kväll pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0