Mys kväll!

Nu ska jag äntligen börja uppdatera lite. Lite snabbt vad som har hänt eftersommarlovet började: det har varit mycket sol och glass och mysiga kvällar ute. Vi har varit på solvik lite och igår hos en kille som heter Erik.
Jag har varit i skåne också. Jag var där och såg när min kusin skulle ta studenten, men det var lite synd.. det spö regnade!
Imorgon ska jag på kunga bröllopet, jag ska nämligen servera. Vem vet jag kanske ska servera våran prinsessa... Nackdelen med det här är att jag ska upp runt 6 på morgonen! Hur ska jag klara det? Jag gick ju upp vid först hav 2..!
Men vi får väl se imorogn för nu ska jag se " har du hört rycktet om morgans?" och äta ben and jerrys, mums!
Puss på er! 

          



Kommentarer
Postat av: Terese

VA?!? ofta du fick servera på bröllopet :O vad fick du göra? AVIS! saknar dig otroligt mycket <3

2010-07-01 @ 00:52:07
URL: http://linter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0