15-03-2010

Hej alla fina läsare! Idag har det hänt saker. Jag har varit och klipp mig, jag har insett att det bara är tre dagar kvar till min navel peircing!!!, jag håller på att köpa lite saker på hm.com och såklart varit i skolan. Men en sak som jag inte kan bestämma mig är fall jag ska köpa en svart eller beige kofta... hjälp mig! Den beige kan vara jätte fin att ha på sommar kvällarna med ett par jeans shorts, men den svarta kan vara också jätte fin till jeans shorts och solbrända ben, och man kan ju ha svart till nästan allt...

Bolero - Beige  eller Bolero - Svart
Efter skolan så gick jag iaf hem och åt lite mellis, kollade lite vad som hade hänt på facebook och pluggade lite. Och sen vid halv fem mötte jag upp Annie på Salong Weiss på höglandstorget för att sen gå in och klippa oss. Ja för att jag och Annie hade nämligen en klippdate kan man säga. Vi satt där bredvid varandra och läste skvaller samtidigt frisörerna klippte oss. Mycket trevligt, eller hur Annie?
Men nu kallar plugget och min varma choklad som jag precis har gjort så trevlig kväll på er!
puss




Kommentarer
Postat av: annie

Det var jätte jätte trevligt älskling!

2010-03-16 @ 17:20:25
Postat av: Anonym

köp den svarta :)

2010-03-21 @ 21:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0