2 dagar kvar!

Nu är det bara två dagar kvar till att jag tar hål i naveln. jippi!!! Halv fem på torsdag, då smäller det! Hoppas bara att jag inte dör av smärta... Idag så har det inte hänt så mycket bara att jag och katta har rockat loss på musiken, vi sjöng nämligen "walking in memphis".
Tills imorgon så har vi ganska mycket plugg, engelska, matte, so och en måste jag arbeta lite med tekniken för att den ska vara klar på måndag. Fast jag är i princip klar. Jag ska bara göra en sista grej på power point. Sen har jag lovat min lilla lille bror att hjälpa honom att baka! Så jag vi får se hur den här kvällen slutar.
Puss!

 
en rolig matte lektion

min vecka... :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0