Försenat inlägg...

Vilken dag! Den har varit upp och ner, bak och fram, hit och dit, ja helt sjuk helt enkelt! Dagen började med att jag vaknade och hade jätte ont i huvudet, täppt i näsan, och feber tror jag! Men jag gick upp vid elva i alla fall för att gå ner och äta frukost! Efter frukosten la jag mig i soffan och tittade på film och sen gick jag ner och bakade bullar med mamma. Efter att ha varit i köket ett bra tag så gick jag åter igen upp i soffan och myste framför tv. Vid tre tiden ringde pappa mig på mobilen och lät väldigt stressad och sa att jag skulle ha varit på min fotokurs som började halv tre inne i stan! Ja så det var bara att klä på sig och springa ut till bilen. Men när jag väl kom fram till kursen en och en halv timme sen så ringde min mobil så att alla vände sig om! pinit! Ja och sen när den var slut så åkte jag hem. På tolvan möte jag Johan och Fredrik, trevligt trevligt! Sen kom jag äntligen hem, la mig i sängen och somnade direkt!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Kattekattekatt

du är minsann en " hell of a blogger" min lilla gummsigumms! Nu läser jag nästan din lika mycket som jag läser blondinbellas! wihooo <3 <3 <3

2010-03-23 @ 16:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0