2010-03-29

Snart är det ny månad och då är det april! Nu känns det äntligen som sommaren verkligen är på väg. Jag har redan börjat shoppa massa sommar kläder som jag ska ha till sommaren, men en sak jag måste skriva upp på inköpslistan är navelpiercing! Iofs så får jag ju inte byta på ett tag men det är ju alltid bra att vara förbered.

Det som händer i livet just nu är inte mycket för jag har fortfarande sjuk... Jag har suttit hemma sen i onsdags och verkligen inte gjort någonting! Men idag är första dagen jag inte har någon feber så jag antar att det går åt rätt håll. Men en sak som jag vet att jag måste göra är att jag måste plugga till vårat engelska prov vi har nu på onsdag, men jag vet inte hur det ska gå eftersom jag har missat massa engelska när jag har vari sjuk. Men jag frågar väll mina kära vänner.
(förlåt för dålig uppdatering men hade ingen lust när jag kände mig så dålig)

Puss!


Kommentarer
Postat av: sara

skönt att du mår bättre vännen! :)

som du kanske ser så fixade jag din blogg lite, hoppas att det var ok ;) puusss

2010-03-30 @ 11:40:33
Postat av: Annie

Åååååååååh sara jag älskar den!!!! <3

2010-03-31 @ 21:42:19
URL: http://anniewesterholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0