Alperna!

Hejsan alla läsare! Nu är jag i alpena, i Schweiz. Det är jätte fint väder och branta backar! Under det här sportlovet har jag hunnit lyckats varit i fyra länder... eller det blir fyra om man räknar med sverige :P För jag har varit i Svergie, Amsterdam/ Holland, Schweiz och Frankrike... Ja för det tar bara några minuter på skidor att åka över till frankrike. 
Där vi bor så finns det en pool ett spelrum lite butiker och massaaaa hus! Det är små fjällstugor överallt! Fast det är mysigt!Är det fjällen så är det ;) På något sätt får det mig att tänka på James Bond.. finns det inte någon film där han åker i alperna?
Jjaja jag lägger upp bilder i nästa inlägg för nu ska jag äta pankakor med nutella som mamma har gjort! MUUUUMS! <3
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0