Alvedon...

Nu har jag knarkat så mycket Alvedon och bafucin att jag är helt nerdrågad! Men det är ju en poäng med det och det är ju att jag blir frisk! Just nu känner jag mig redan bättre. Så nu blir det nog ändå utgång till helgen! Fast jag ska bara ut på fredag för sen på lördagen ska jag ner till min underbara vän Olivia! Super kul! Men först ska jag möta upp henne på t-centralen för hon kommer nämligen komma med tåget för hon bor i Strägnäs. Nästan vid Eskilstuna ungefär. Och sen ska vi shoppa lite och efter det så följer jag med henne ner och festar loss där istället. Wohoo! Men sen på söndag åker jag hem igen till gamla sköna Bromma.
Men nu väntar maten.
Puss!




Kommentarer
Postat av: olivia

bli frisk gumman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-24 @ 20:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0