Dagen efter!

Ja för er som undrade hur det gick igår så kan jag bara säga att det gjorde så j*vla ont!!! Men det var det väll värt? Hela torsdagen hade jag gått runt och haft ont i magen och varit skit nervös men när jag satt på tunnelbanan på väg in till stan så hade jag nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv! Men nu är det i alla fall över och det var klart värt det! Nu ser det fint ut tycker jag, det gör lite ont när man rör på magen men det är inte så jätte farligt. Nu gäller det bara att tvätta rent så kommer det gå fint sa hon som gjorde det. För er som vill ta och vill ha ett jätte bra råd där man kan ta så heter det salong stil länk, super bra ställe!
Men nu ska jag äta lite frukost och sen bär det av till skolan.
Puss!



Resultat. Det är lite rött för jag hade precis tagit den på den här bilden.

Kommentarer
Postat av: stekarn

nåjs!

2010-03-20 @ 04:56:46
Postat av: amelia

Så fint gumman!! <3

2010-03-20 @ 16:27:34
Postat av: läsare

AAAAA!!! snyggt snyggt snyggt!!!!

2010-03-21 @ 10:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0