Fredag!

Nu har jag surfat runt lite på darton och hittade precis en jätte rolig sida där man kunde göra om sina foton. Jätte kul! Man kunde välja massa saker som foto ramar, bakgrundsbilder bland exotiska länder, man kunde vara med på tidningar osv. länk.
Idag hade jag sovmorgon till 10.05 så Molly kom förbi och åt frukost med mig. Super mys! Men sen blev det brott till skolan så vi fick springa... Dagen "gympapass". Fast jag bor ju granne med skolan så det blev inte så långt ändå. Efter skolan var jag med Ebba en liten stund.  Vi gick hem till henne och var där tills hon skulle åka in till stan för att gå på sin dans. Så då knallade ja hem. Ja och nu sitter jag och börjar smått göra mig i ordning för kvällen, ska nämligen till farmor på middag vid 6 tiden. Sen kanske om det finns tid efteråt ska jag nog festa loss med vännerna mina!
Trevlig fredag! Puss

Bilderna från sajten:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0