Frisk!

Ja nu är jag helt frisk! Pappa och jag åkte till doktorn igår för att jag hostar så mycket så att mamma och pappa trodde att jag hade fått lunginflammation... Men som doktorn sa så var jag helt frisk. Men jag fick lite medicin på köpet som ska minska min hostan vilket är bra. 
Imorgon i skolan så har vi en sån där tema dag, man ska klä ut sig till ett påsk tema och våran klass valde hönshus när jag var borta. Hur fan ska man klä ut sig till en höna? Jag var ju inställd på att vara en påsk-kärring. Men jaja nu blir det ändring på det så jag får väl hitta på något annat.
Just nu så ligger jag i sängen efter att precis har duschat för jag har nämligen varit på min ridning. Jag red en super häst, Musse, gullig och snäll precis som jag vill ha det!  Men nu ska jag snart göra mig iordning för kvällen. Såg ni föresten att Sara har fixat till min blogg lite? Ååh vad fint det blev! <3

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0