Onsdag

Den här dagen vaknade jag upp 30 minuter försent än vad jag borde! Men som tur så kom jag precis i tid till skolan. Ja det är ju en fördel till att bo granne med sin skola. Men i skolan så kände jag mig inte riktigt bra så jag gick hem vid lunchtid. Jag är hes och hostar jätte mycket! Det är väll antagligen min lillebror som har smittat mig för han har 40 graders feber! Men som tur så var farmor hemma hos oss så hon gjorde te och tog upp en bulle till mig som jag nu äter tillsammans med att titta på bröllopsfotografen. mums! Men nu missar jag filmen om jag ska blogga mer för Oscar börjar att titta på filmen utan mig.
Puss på er!

                                                
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0