Sommar!

Nu känns det verkligen som om sommarn är på väg! Snön smälter och man kan ju snart se asfalten. Vad ska alla göra i sommar? Jag vet att en hel del ska konfirmera sig men jag har ju redan konfat mig så jag vet inte vad jag ska göra när alla är borta... Men jag hittar väll på något, alla ska väll inte konfirmera sig? Men dom som ska konfa mig kommer ha så kuuul! Eller det hade jag iaf på min konfirmation! Jag konfade mig på Brevik heter det och det är typ inriktat på äventyr. Man träffar massa nya kompisar och smiter ut i månskenet och busar. men jag var borta ganska länge, 4 veckor och dem jag har hört ska bara vara borta typ 1,2 eller 3 veckor. men saker som jag hade planerat med ebba och Molly som inte blev av sen var att vi skulle tågluffa! Ja kul va? Jätte mysigt att bara åka iväg lite spontant med en lite resväska och resa runt i landet och kanske sola o bada eller något annat mysigt! Men det blir nog nästa sommar. men du kanske några fler följer med, vem vet?
Puuss!


Sjunger solo för hela kyrkan... Låt: Tro

 
Konfdagen tillsammans med Olivia


Kommentarer
Postat av: molly

bebis, jag ska inte konfirmera mig ju! inta hanna heller! NTZ

2010-03-13 @ 09:32:24
URL: http://mollina.blogg.se/
Postat av: Maja

Åååh, älskade brevik! Fy vad jag saknar allt och alla! <3

2010-03-17 @ 21:20:34
URL: http://majahellefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0