Söndag.

Nu är det söndag. igen... Ååh helgen är redan över! Den här helgen har varit så sjukt kul! I fredags så var jag ju på middag hos farmor och åt jätte god mat. Sen gick jag hem till Becca där det var jätte trevligt, massa mysiga personer! Och igår så åkte jag först in mot city för att möta upp Olivia på t-centralen för hon skulle nämligen ta hål i naveln. Ja vilket sammanträffade! Efter att blivit upp skrämd av att titta på så träffade jag Annie och Sofie inne stan. Efter en lång dag inne i stan så bar det av hem till mig för Annie och Sofie åt nämligen hos mig. Jätte kul och trevlig! Efter det så packade jag väskan och jag och the girls drog ut. Kvällen slutade iaf hos Amelia och sen drog jag och Annie hem till Annie där jag sov resten av natten.
Har inte orkat fixa mig idag så ni får se en bild från alperna.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0