Vårtecken!

Nu är våren äntligen här! solen skiner o det börjar äntligen bli varmt! jag har redan tagit fram min skinnjacka och mina gympaskor... kunde inte låta bli när dom låg där i garderoben ;) idag har jag iaf varit i skolan och på musiken så tog jag och katta fram våra musik kundskaper och sjöng '' i'm walking in menphins'' såå bra! föresten så har jag hittat en jätte bra låt på min ipod, "boston". Lite gammal men jätte bra!
Nu sitter jag hemma hos Amelia och ska titta på film, Barnhemmet. Scary!!!!
puss på er!<3

Kommentarer
Postat av: julia

bloglovin e en sida där man följer andra bloggar!!!! så enkelt e det <3 urgullig sida!!!

2010-03-09 @ 20:43:43
Postat av: Becca

uppdatera mer!!!!!!!!!!!!!!!! vill läsa!! :D <3

2010-03-09 @ 23:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0