Lördag 19.

Det är ännu en lördag kväll och är lika taggad som vanligt! I torsdags så kom Olivia hem till mig och vi var barnvakter till mina små gullungar till klockan halv 2 på natten! guud va jag var död i skolan nästa dag... Men nu har jag sovit ut och mår super! Ikväll ska jag sova hemma hos Becca och ha myspys! Sen så hippas jag att vi ska vara ute med tanke på vädret som är så fint! Jag Sara Becca Amelia Annie och Emma var hemma hos Emma och solade och myste nu på eftermiddagen efter jag har kommit hem för jag lämnade Olivia T-centralen...
Men nu ska jag äta.. vi ses kanske sen.
Puss
(lägger upp bilder sen, det vill inte funka..)

Kommentarer
Postat av: anna

är dinna gullungar filippa och jakob?

2010-06-05 @ 21:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0