Plugg...

Nu sitter jag här och försöker plugga mn det gå inge bra alls! det regnar ute och jag är inne på facebook istället... Jag har franska förhör muntligt imrogn som jag inte ens har bröjat med och massa teknik uppgifter som ska in och sist men absolut inte minst världens största svenska uppgift som är jätte svår... Allt det här klart på en vecka!(?)..
Sen snart så ska jag iväg på tennis också... Men jag har lovat mig själv att jag ska plugga sen ikväll. Annars kan jag ju plugga i natt med tanke på att jag har sovmorgon till typ 10/11 imorgon!!! wohooo
puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du börja uppdatera???

2010-06-09 @ 17:53:28
Postat av: Anonym

har sett det här seriöst 100000 gånger uppdtaera nu!!!?

2010-06-18 @ 02:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0