Valborg!

God morgon alla! Har helgen varit bra? Min har iaf varit sådär... Det var ju valborg i fredags som var väldigt lyckad på kvällen. Vi var hos Annie och det var super trevligt! Min underbaraste barndomsvän, Anna kom till mig och sov över. MYS!
Sen igår åt jag sushi med Amelia, Linda, Ebba, Lukas och Victor och efter ett tag kom Alice och Emma också. Efter det så gick vi hem till Alice och kollade på världens läskigaste skräckfilm... Fy f*n va äcklig den var! Den handlade om typ demoner som hemsökte ett hus och förföljde en tjej som sen i slutet blev helt stör... Hehe jag såg typ halva för jag blundade så mycket! När filmen var slut så drog alla ut men då gick jag hem för jag mådde så dåligt.. Hade ju varit vaken sen 8 i fredags morse..
Men nu är jag på väg hem till Annie för att mysa!
Puss

Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg brud!

2010-05-02 @ 12:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0