17.

Faaaan! jag håller på att bli dunderförskyld nu till helgen och allt! Hostar som ag inte vet vad och jätte täppt i näsan... Aja men lyxade till det lite hemma med en ben and jerry och en bra film. Snart ska jag iväg på ridningen och håller tummarna för att inte ramla av den här gången i alla fall som det hände förra gången... Men det var faktiskt inte mitt fel för att jag red framför en tjej som verklign har noll koll! och hennes häst fick rå damp och började rida in i mig som gjorde att min häst blev as rädd så att jag ramla av.. fan va sur jag  blev (höhöhö)
men nu bär det av till köket för att laga världens godaste rätt, pasta med pecorino sås. Jippiiiiiii!!!
puss

min underbara vän Annie


Kommentarer
Postat av: ebba

pasta med pecorinoooo <3

2010-09-08 @ 21:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0