Måndag..

För att vara måndag så tycker jag faktiskt att den har måndagen har varit riktigt bra. Min so uppgift som egentligen ska in på fredag som man skulle få feedback på idag fick jag ett stark vg på och så har lektionerna var rätt softa.
Efter skolan så gick hem till Linda för att lämna lite skolsaker så drack vi lite oboy och myste lite framför datorn och sen gick jag hem...

Som ni kanske vet så har ju jag varit på klass resa och kom heem i lördags så bilder kommer upp snart. Katta skulle bara fixa lite med bilderna så att dom blir snygga..
puss!


Kommentarer
Postat av: axel

FIN :D

2010-09-06 @ 18:40:57
Postat av: Anonym

galet söööt!

2010-09-11 @ 12:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0