tillbaka!

heej på er, länge sen nu!
om två dagar åker jag till alperna i Italien! ska tydligen vara runt 20 minus så jag får packa varma kläder!!! herredug jag som trodde att det skulle vara varmare lite längre ner i europa, men nej nej tydligen inte....
just nu sitter jag och äter några mackor och försöker plugga lite NO. har prov imorgon på det biologiska avet och jag hoppas verkligen att det kommer gå bättre än ekonomi provet vi hade igår. haha och jag som ska gå ekonomipogrammet hur fan ska det gå???
nu ska jag plugga vidare och sen sk jag klippa mig! länge sen nu men jag kan visa en bild när jag kommer tillbaka. vad tycker ni, som jag har nu eller kort?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0