glass på G!

japp nu ska jag plugga men innan jag kom hem så åkte jag, katarina och linda till ålstensgatan och köpte lite "plugg fika" haha ja jag köpte en ben and jerry´s och en vitamin well defence som jag har nu när jag pluggar.. hatar att plugga!!!! men men om nu sitter högt får man fan ta och prestera lite bättre tycker jag! jo förresten jag hde utvecklingssamtal idag och det gick jätte bra! var dock klockan 8 på morgonen och började först vid halv 10 så det var lite segt men annars var det typ kul att ha utvecklingssamtal för en gångskull.. haha
nu väntar det jag har väntat mest på, matte! jippe.......
puss

            
                                                                   



Kommentarer
Postat av: becca

ha frågestund!!!!!!!!!!!!

2011-01-26 @ 21:36:40
Postat av: Gustaf Midhamre

Hade också utvecklingssamtal fast det var för en vecka sedan, men det gick bra om du undrar.

2011-01-26 @ 23:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0