blååååbär

kom hem igår från mallis till ett regnigt sverige. dock vaknade till solljuset imorse så man ska väl inte klaga. idag har jag varit ute i skogen och plockat lite blåbär med min kära lillebror, jätte mysigt var det förutom alla myg som bet oss hela tiden.. haha fast det får väl man räkna med?
landet belv inte så långtråkigt som jag trodde det skulle bli. det kommer små överraskningar hela tiden, både bra och dåliga. min kusin kommer bland annat i övermorgon och ska åka tillsammans med mig till lägret vi ska till på måndag. 8 dagars hajk, hur kommer det sluta? man får hoppas på bra väder och medvind så kommer det nog bli super!
nu väntar bastun och vattenskidor, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0