VÅRTECKEN#3

idag är det torsdag och är som vanligt barnvakt. det var ganska skönt för jag slutade redan vid halv 6 tiden så det blev inte så långt idag. lagade korv och pasta för er som ville veta också, höhö.

i alla fall åter till vårtecknet, fick min första moppeskjuss hem idag från barnvakten av ludde som jag träffade på ålstensgatan. kanske var lite kallt att åka men vad gör man inte för att få uppleve vår känslan?
imorgon är det fredag och min kusin från skåne kommer upp, ska bli jätte kul för har inte träffat henne sen i höstas tror jag.. dags att ses om man inte ens kommer ihåg när man träffade varandra sist kanske, hehe..
vad ska ni göra imorgon?
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0