hej!

nu ska jag komma igång med bloggandet igen tänkte jag men om jag inte kommer igång lägger jag ner bloggen. känns lite onödigt att ha en blogg när man inte bloggar, plus att jag inte har något bra att skriva om ändå.. iaf jag ger det ett nytt försök.
nu sitter jag i skolan med ellinor och väntar på att våran sista lektion ska börja, idrott. känns inte så kul eftersom jag alltid kommer hem helt död från idrottslektionerna. känns skönt att det är fredag så man kan sova någon timme innan man ska gå ut. kvällens planer vet jag inte riktigt. pratat lite med victor så ska nog vara med honom sen tar vi väl kvällen lite som den kommer. hörs sen när jag är hemma,
puss


ni får gårdagens bilder för ellinor känner inte för att vara med på bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0